Tradycyjne narzędzia reklamy zostały wyparte przez rozwiązania z obszaru digital signage, w których liczy się atrakcyjny i ciekawy wizualnie przekaz, gdyż tylko taki ma szansę zwrócić uwagę odbiorców – potencjalnych klientów.

To jeden z wielu powodów popularności i szerokiego zastosowania w działaniach marketingowych ekranów LED. Korzyści z ich zastosowań mogą być bardzo duże. To przede wszystkim interaktywna i atrakcyjna forma przekazu, a więc taka, która zatrzyma uwagę odbiorcy na dłużej. Ekran LED daje przede wszystkim lepsze możliwości prezentacji poszczególnych treści. W porównaniu z tradycyjnym, statycznie wyklejonym billboardem, ekran LED jest wielkoformatowym nośnikiem, który pozwala na dynamiczną prezentację obrazu.

Zaawansowane technologiczne

Ekrany wykorzystywane są podczas wielu akcji i kampanii marketingowych, jak i społecznych. Montowane często na ulicach dużych miast w popularnych miejscach gwarantują, że z przekazem zapozna się duża liczba odbiorców. Krystalicznie czysty obraz zapewnia wyjątkową jakość odbioru. Ekran LED przyciąga uwagę lepiej niż inne formy reklamy, z jakimi spotykamy się na ulicach, np. plakaty czy wspomniane już billboardy. Za ich pomocą można reklamować dowolny produkt, usługę, mogą stanowić również doskonałą wizytówkę firmy, budując jej nowoczesny i innowacyjny wizerunek.

Wciąż postępujący rozwój technologiczny sprawia, że ekrany LED są bardzo solidne, trwałe i łatwe w obsłudze. Przyszłość marketingu jest ściśle związana z rozwiązaniami z obszaru digital signage. Dlaczego? Ponieważ marketingowcy poszukują wciąż nowych rozwiązań, angażujących przekazów, chcąc zaoferować swoim odbiorcom treść ciekawie i atrakcyjnie podaną.

Ekrany led SCEO od TDC Polska oparte są na innowacyjnym oprogramowaniu SCEO® które sprawia, że są one proste w obsłudze. Technologia idzie więc w parze z najwyższą jakością i solidnością wykonania, co skutkuje niezwykłą niezawodnością tych ekranów.

Uniwersalne zastosowanie

Ekrany LED znajdują zastosowanie nie tylko na zewnątrz, ale również wewnątrz budynku. Co ważne ekran może, ale nie musi być wyłącznie zawieszony. Może to być obiekt wolnostojący czy nawet podłoga. Wszystko zależy od miejsca przeznaczonego na jego umieszczenie. Ekrany wewnętrzne (indoor) różnią się od zewnętrznych jasnością, która jest podstawowym parametrem odróżniającym ekran zewnętrzny od wewnętrznego, ale przede wszystkim ich różnica widoczna jest pod względem odporności na czynniki zewnętrzne - IP. Zarówno te typu outdoor, jak i indoor, gwarantują doskonałą jakość wyświetlanych obrazów. Ekrany LED sprawdzą się w każdym miejscu, zapewniając odpowiednią widoczność wybranych do prezentacji treści - są nowoczesne i angażujące.

Marketingowcy wciąż poszukują nowych sposobów dotarcia do Klientów. Wkroczyliśmy w erę cyfrowej komunikacji – rozwiązań z zakresu digital signage, które stały się uzupełnieniem tradycyjnych sposobów komunikowania. Dynamika i świetna prezentacja przedstawianych treści gwarantują, że będą one nie tylko efektowne, ale i efektywne.